بغل کردن کودک

۵ بازديد

بغل کردن کودک فواید بسیار زیادی دارد. آیا از اهمیت بغل کردن کودک و لزوم ایجاد ارتباط فیزیکی صمیمانه با او اطلاعی دارید؟ بغل کردن کودک یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در رشد جسمانی و روانی فرزندان است. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا دلبستگی سالمی را با والدین خود شکل دهند و امنیت و آرامش بیشتری را احساس نمایند.

با این حال گاهی والدین نمی‌توانند به خوبی این ارتباط را با فرزندشان شکل بدهند و یا کودک نیز بخاطر وجود مشکلات و اختلالاتی از جمله اوتیسم تمایلی به در آغوش کشیده شدن نداشته باشد. در این شرایط لازم است که با بهره بردن از مشاوره کودک بررسی‌های دقیق تری صورت گیرد. در ادامه به نتایج تحقیقات علمی در مورد فواید بغل کردن کودک اشاره کرده‌ایم.

منبع: بغل کردن کودک

بغل کردن کودک

شاید از نظر افراد، بغل کردن کودک یک امر ساده و ابتدایی به نظر برسد. اما این امر فواید بسیاری را به همراه دارد. بغل کردن کودک تاثیرات مهم به سزایی را در زندگی کودک می‌گذارد. برای جلوگیری از استرس، کودک را در آغوش بگیرید. در آغوش کشیدن باعث کاهش استرس کودک می‌شود. زمانی که والدین کودک را در آغوش می‌گیرند 12 فایده را باید در نظر بگیرند. بغل کردن کودک باعث سلامت روانی و جسمانی کودک می‌شود. در این مقاله راجع به فواید بغل کردن کودک توضیح داده ایم.

فواید بغل کردن کودک

شاید فکر کنید که بغل کردن کودک مسئله مهمی در رشد او محسوب نمی‌شود و عوامل مهم‌‌تری در این زمینه نقش دارند اما تحقیقات علمی نتایج دیگری را نشان می‌دهند. در حقیقت بررسی‌ها بیانگر این هستند که برقراری تماس جسمانی با کودک به خصوص در دوران نوزادی نقش بسزایی در رشد جسمانی و روانی فرزندان دارد. ما در ادامه به مهم‌ترین فواید بغل کردن کودکان اشاره کرده‌ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.